Lex is (weer) een paar bekers rijker.

Hier kunnen jullie laten zien welke prijzen jullie gewonnen hebben op meetings, beurzen en shows.

Moderator: lexpaa

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lexpaa
DCT Moderator
DCT Moderator
Berichten: 480
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:55 am

Lex is (weer) een paar bekers rijker.

Bericht door lexpaa » ma mei 19, 2008 6:36 pm

Hoi luitjes, zoals sommigen al wel weten wil ik toch ff mededelen dat ik de afgelopen weken een paar bekers in de macht heb weten te slepen (voornamelijk voor de mooiste kofferbak) op de volgende meetings:

-28 april: opel meeting klazinaveen, 2e prijs mooiste astra G en 2e prijs mooiste ICE
-3 en 4 mei: full speed rosmalen, turtle wax top 100 mooiste autos van nederland.
-17 mei: meeting rijsbergen te leiderdorp, Best of ICE.
-18 mei: meeting autostrada te rotterdam, Best of ICE.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
jp
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 378
Lid geworden op: di jan 24, 2006 4:31 pm

Re: Lex is (weer) een paar bekers rijker.

Bericht door jp » ma mei 19, 2008 7:46 pm

het houd maar niet op bij die gozer de ene na de andere haald hij binnen en te recht lex je hebt echt een super mooie waggie.

Gebruikersavatar
bluedevil
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 236
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 7:29 pm

Re: Lex is (weer) een paar bekers rijker.

Bericht door bluedevil » wo mei 21, 2008 6:16 pm

Straks ben ik nog verplicht, om mijn audio te moeten aanpassen en lex van zijn troon te moeten schoppen, wat zal ik nu weer verzinnen om hem te verslaan, kan natuurlijk niet doorgaan zo, krijg wel te horen wel mooi, alles eenheid, ja, ja, daar heb ik niks aan, gaat volgende keer ook voor de decopeerzaag.

Ideeetje, Lex zijn inschrijf formulier verstoppen, de volgende keer, hihi........en zeggen oh die is underconstructie die astra, die is net begonnen joh,...... gna... gna, ha ha
spoed betekend meestal, vooraf gaande traagheid

Gebruikersavatar
lexpaa
DCT Moderator
DCT Moderator
Berichten: 480
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:55 am

Re: Lex is (weer) een paar bekers rijker.

Bericht door lexpaa » wo mei 21, 2008 9:12 pm

dat lijk me een goed plan. gewoon een sticker op die astra plakken met de tekst ~~sponsorbak~~ hahaha.....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie