(club)vergadering

Algemeen: Plaats hier als je algemene zaken van je werk, hobby, mededelingen of gewoon iets wat je kwijt moet.

Moderator: lexpaa

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lexpaa
DCT Moderator
DCT Moderator
Berichten: 480
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:55 am

(club)vergadering

Bericht door lexpaa » za sep 27, 2008 9:03 am

beste leden, voor zover die er nog zijn, bas en ik hebben een klein gesprekje gehad gisteravond toen we naar een meeting in deventer zijn gegaan, het ging vooral over dingen doen buiten de club, het lijkt wel of het clubgevoel onder ons niet (meer) mag slagen of zo, natuurlijk heeft iedereen zijn eigen dingen hoor maar als er een keer wat afgesproken wordt duurt het bij wijze een half jaar eer eidereen een keer kan bijv. de fotoshoot, jongens is het nou zo moeilijk om een keer mat z`n allen een datum te prikken.

De clubkas, daar staat volgens bas momenteel 360 euro in en wordt als er contributie wordt gevraagd alleen maar meer en er wel iedeèn maar wordt niks mee gedaan.

Bas en ik zijn van mening dat een vergadering wel weer op zijn plaats is denken we, nogmaals we bedoelen het niet kwaad hoor, voelen jullie je niet aangevallen of zo dat is helemaal niet de bedoeling maar er zijn dit jaar best veel meetings geweest maar als ik eerlijk mag zijn zijn jp en ik en soms bas de enige die nog naar meetings gaan.

nogmaals denken we dat we maar een keer bij elkaar zouden kunnen komen...

groeten lex.....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
bluedevil
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 236
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 7:29 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door bluedevil » za sep 27, 2008 7:11 pm

heb er niet veel aan toe te voegen.
spoed betekend meestal, vooraf gaande traagheid

Gebruikersavatar
TuRbY
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 204
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 12:11 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door TuRbY » zo sep 28, 2008 7:50 am

Om daar wel wat aan toe te voegen: Ik kreeg regelmatig achteraf van JP te horen naar welke meetings jullie geweest waren. Er stond ook regelmatig niets van op t forum, dus tja...logisch dat jij alleen met JP overal naar toe gaat. Jullie waren ook de enige die er steeds iets vanaf wisten. Ik zal niet naar alle meetings meegegaan zijn, maar ik had het wel leuk gevonden om d'r iets van te weten, dan had ik de keuze kunnen maken om mee te gaan. Ik hoorde dat er een paar ook in de buurt waren, dus die had ik wel gedaan...Alleen ver weg is momenteel gewoon ff moeilijk, want ik wil ook weer niet de hele dag bij mn meisjes weg zijn...

Ik geef toe dat ik niet naar veel meetings ben geweest dit jaar, maar ik had sowieso andere dingen te doen (Kim) en de paar meetings die ik gezien heb, waren zo klein (bijvoorbeeld die in Zoeterwoude waar iedereen naar toe zo gaan en uiteindelijk Bas en ik alleen maar waren...), dat ik het niet echt de moeite vond om daar zo'n eind voor te rijden.

En de BBQ ?? Topic is geopend, ik heb er een paar keer op gereageerd, maar nooit meer wat van gehoord ! Helaas is nu de zomer wel een beetje over.

Plan maar een vergadering, ik hoor t wel...

Gebruikersavatar
TuRbY
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 204
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 12:11 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door TuRbY » zo sep 28, 2008 7:51 am

Is trouwens ook helemaal niet kwaad bedoelt, maar ik heb zo'n idee dat er vingertjes gewezen gaan worden, terwijl wij er allemaal (en ja, dus ook ik) schuld aan hebben dat er weinig wordt ondernomen...

Gebruikersavatar
lexpaa
DCT Moderator
DCT Moderator
Berichten: 480
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:55 am

Re: (club)vergadering

Bericht door lexpaa » zo sep 28, 2008 8:49 am

maarten, ik moet je gelijk geven maar er zijn wel een paar meetings gepost op het forum, misschien niet allemaal daar ben ik met je eens hoor en tuurlijk heb je ook andere dingen dat weten we maar dat zei ik al eerder in mijn post.

maar ook een mooi voorbeeld, ik hoor van bas dat jullie (bas jij en jp) wel eens gaan karten, mij wordt ook niks gevraagd terwijl ik jp regelmatig zie en spreek en hij vraag ook niks, niet erg hoor maar als ik gevraagd wordt dan houdt het ook op.

en het komt misschien zo over alsof bas en ik met onze vingers naar bepaalde personen wijzen, dat is absoluut niet zo hoor het is gewoon een algemeen puntje en ik ben daar even schuldig aan dat weet ik ook van mezelf...

vandaar een reden om met z`n allen een keer af te spreken...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
TuRbY
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 204
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 12:11 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door TuRbY » zo sep 28, 2008 9:33 am

Klopt, maar karten gaat eigenlijk precies hetzelfde als afspreken voor de BBQ en fotoshoot: het blijft vaak lang bij afspreken...we moeten namelijk weer eens, want het is al weer erg lang geleden ....
Combineren met vergadering ??

Gebruikersavatar
TuRbY
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 204
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 12:11 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door TuRbY » zo sep 28, 2008 9:35 am

We hebben afgelopen jaar misschien 2 keer gekart ofzo ?? Of misschien ben ik ook een paar keer niet uitgenodigd hoor, dat weet ik ook niet ;-) hahaha

Gebruikersavatar
TuRbY
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 204
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 12:11 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door TuRbY » zo sep 28, 2008 9:39 am

En 1 keer daarvan was zelfs omdat een andere vriend van mij ineens graag wilde karten en toen zijn Bas en JP ook meegegaan. We hebben toen die middag met hen geBBQ't (die andere vrienden en Bas en JP)... we hebben toen idd niet gedacht om nog meer te bellen, maar het kwam ook spontaan opzetten.

Gebruikersavatar
bluedevil
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 236
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 7:29 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door bluedevil » zo sep 28, 2008 11:48 am

ik stel voor om een dag uit zoeken in de week om bij elkaar te komen, vroeger was dat altijd vrijdag, gingen we altijd naar transferium in leiden, alleen vinden de meesten in onze club daar niet veel meer aan, maar om het club gevoel terug te krijgen, moet je toch wel zoiets doen denk, er is altijd wel iemand die mee wilt.
Ging een paar jaar geleden ook goed, we zagen mekaar bijna elke week, daarna gingen we meestal naar snowworld om even wat te drinken, was meestal wel maar voor even, maar de club levende wel veel meer, misschien is dat een idee.

Om even terug te komen over mis communicatie in de club, is het misschien wijs, als iemand wat leuks wilt gaan doen, dus bij voorbeeld karten, iedereen te smsen, zo voorkom je dus dat mensen er niks van af weten en als je geen nummer hebt van die persoon, kan het ook via iemand anders gaan.

Merk ook dat mensen niet of nauwelijks reageren op smsjes, dat hoorde ik van alex, beetje jammer, is niet zo moeilijk om te zeggen ik ga niet mee, maar dan weet die persoon wel van er is leven in de club, niet reageren is een beetje jammer, ik reageer altijd.

Karten misschien leuk om aan komende woensdag te gaan, wie gaat er mee...........
spoed betekend meestal, vooraf gaande traagheid

Gebruikersavatar
Mistic-Green
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 383
Lid geworden op: di mar 28, 2006 4:40 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door Mistic-Green » zo sep 28, 2008 5:20 pm

Wel leuk , het gaat over een aankomende vergadering en de reacties zijn niet meer te stoppen.
Lijkt de planning van de voorgaande vergadering wel.

En op de avond van de vergadering zit iedereen bijelkaar en praten we over alles behalve de punten waar het over zou moeten gaan. Of iedereen houd zijn mond dicht.

Ook vind ik wel dat je zelf mag weten wat je doet en nooit verplicht kan worden om te verschijnen op een meeting. Het aantal meeting is trouwens ook teruggelopen en ik ben niet van plan om heel nederland rond te rijden voor een meeting.
En als je wat wilt doen (karten ofzo)ben je toch niet verplicht om de hele club uit te nodigen.

We kunnen beter van het clubgeld een keer uiteten gaan ofzo. Dit heeft 2 voordelen , we doen wat met het clubgeld en we zien elkaar weereens.

Het word mensen kwalijk genomen dat er geen datum word geprikt voor bijv. fotoshoot en bbq, maar wanneer is de vergadering dan ?
Ik hoor wel wanneer de vergadering gepland word, ik kan alleen nooit zeggen of ik kan. ik weet nooit hoelaat ik thuis ben.

Groeten Marcel
http://www.mijnalbum.nl/Album=XZMDCHNG

Afbeelding Afbeelding


ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ

Gebruikersavatar
jp
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 378
Lid geworden op: di jan 24, 2006 4:31 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door jp » zo sep 28, 2008 8:22 pm

ongemerkt worden er toch met vingers gewezen en is het beter om gewoon ff wat te gaan drinken met z`n alle is as vrijdag wat want, het is niet leuk zo, misschien bij het uithof.

Gebruikersavatar
lexpaa
DCT Moderator
DCT Moderator
Berichten: 480
Lid geworden op: zo okt 23, 2005 10:55 am

Re: (club)vergadering

Bericht door lexpaa » ma sep 29, 2008 4:40 pm

hoe hou je het forum levend, iedereen wakker geschud hihi.......

marcel, bas, jp en maarten ik heb er niks meer aan toe te voegen, ik stel voor om als we met z`n allen gaan karten gelijk erachteraan een vergadering te gaan doen, maar wel ergens waar je elkaar verstaat dus niet de kartbaan zoetermeer maar dacht eerder aan de uithof of in poeldijk, ligt voor de meeste wel centraal, kunnen we het niet op een zondagmiddag plannen of zo, de meetings lopen toch af en er komen meer zondagen vrij, als we dan toch met z`n allen bij elkaar zijn prikken we ook een datum voor de bbq, het kan bij ons worden gehouden, is geen probleem we hebben de ruimte en als het weer wat minder is kunnen we nog altijd bij ons overdekt zitten.

wie is er voor deze wijze woorden.

p.s. we kunnen elkaar ook gewoon bellen hoor het hoeft nietaltijd via het forum lijkt mij althans.....

groeten Lex....
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
TuRbY
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 204
Lid geworden op: zo okt 30, 2005 12:11 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door TuRbY » ma sep 29, 2008 5:14 pm

Woensdag is Marlies naar EHBO, dus dan kan ik niet weg ivm Kim. Wel zijn jullie woensdagavond welkom bij ons als dat wat is ??

Wij hebben nog steeds regelmatig kraamvisite over de vloer, zo ook zondagmiddag...misschien anders zondagavond ??

Ik sluit me wel een beetje bij Marcel aan. Ik heb het eigenlijk altijd best druk tegenwoordig, dus ik kan helaas niet echt vaak even tussendoor nog een meeting af. Ik had alleen gehoopt dat dat niet erg is....ik heb zat vrienden die ik ook een poos niet zie en als we elkaar zien is het altijd goed...
Doordat de club nu vrij klein is valt het alleen allemaal extra op als je maar met 2 of 3 auto's naar een meeting gaat.

En een etentje van het geld is misschien helemaal zo'n stom idee nog niet, of een avondje poolen/bowlen/karten/bios (Fast&Furious?) of wat dan ook...iedereen die dan kan is welkom en anders pech...

Gebruikersavatar
jp
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 378
Lid geworden op: di jan 24, 2006 4:31 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door jp » ma sep 29, 2008 6:04 pm

mannen ik ben het helemaal eens met jullie misschien is idd zondagavond??

Gebruikersavatar
bluedevil
DCT Team Member
DCT Team Member
Berichten: 236
Lid geworden op: ma nov 07, 2005 7:29 pm

Re: (club)vergadering

Bericht door bluedevil » wo okt 01, 2008 5:21 pm

jullie zeggen het maar, maakt mij niet uit............
spoed betekend meestal, vooraf gaande traagheid

Plaats reactie